espa-banner
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.
Close
Αναζήτηση
Filters

Ποιοι Είμαστε

Το ηλεκτρονικό κατάστημα Roloikokosmima.gr είναι η παρουσία στον ψηφιακό κόσμο του φυσικού μας καταστήματος ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, το οποίο βρίσκεται στο ίδιο σημείο (Βερανζέρου 8 και Πατησίων 20-22 εντός στοάς) από το 1970 και δραστηριοποιείται στους τομείς τις πώλησης και επισκευής ρολογιών παντός τύπου, χρυσών κοσμημάτων, ασημένιων σκευών και αναλώσιμων για ρολόγια (μπαταρίες-λουράκια-μπρασελε).

Η έναρξη της ενασχόλησης του ιδρυτή του Γεώργιου Δημητρακόπουλου με την επισκευή ωρολογίων γίνεται το 1958. Το μεράκι του για τα ρολόγια τον κατέταξε στην κορυφή των επισκευαστών της γενιάς του. Δεν υπάρχει ρολόι το οποίο να έχει έρθει προς επισκευή και να μην έχει επισκευαστεί. Σε πολλές περιπτώσεις λόγω της παλαιότητας των ωρολογίων τα ανταλλακτικά έχουν κατασκευαστεί στο χέρι. Η άριστη τεχνική του κατάρτιση σε συνδυασμό με το τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμένο εργαστήριο αποτελούν την απόλυτη εγγύηση για την επισκευή των ωρολογίων.


Το 2000 εισέρχεται στην επιχείρηση η σύζυγος του Σταυρούλα η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της πώλησης (με την πάροδο των ετών η επιχείρηση εμπλούτισε τα προΪόντα τα οποία εμπορεύεται προκείμενου να ικανοποιεί τις εκάστοτε ανάγκες του καταναλωτικού κοινού).
Το 2010 η επιχείρηση γίνεται δεύτερης γενιάς όταν μετά τις σπουδές του σε:

  • Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών (τμήμα Δημόσιας Οικονομικής) 1999-2004 και
  • Gem-A of Great Britain 2007-2010) με τις οποίες απέκτησε την ιδιότητα του Λογιστή- Φοροτεχνικού και του Γεμολόγου- εκτιμιτή διαμαντιών και πολυτίμων λίθων

εισέρχεται στην επιχείρηση ο Δημητρακόπουλος Χαράλαμπος. Με την είσοδο αυτή η δραστηριότητα της επιχείρησης επεκτείνεται στον τομέα της πιστοποίησης των πολύτιμων λίθων καθώς και στις εκτιμίσεις περιεχομένου τραπεζικών θυρίδων με την ιδιότητα του πραγματογνώμονα αναγνωρισμένου από το Πρωτοδικείο Αθηνών.


Πιστεύουμε ότι με την δημιουργία του ηλεκτρονικού μας καταστήματος δημιουργούμε μια επιχείρηση η οποία θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.